Så skapar du mervärde för kontoret

Tips från Årets säljkoordinator 2020

I januari höll HusmanHagberg sin årliga kickoff, denna gång digitalt och med superhjältetema. Årets medarbetare inom olika kategorier korades, däribland Robinzon Svanell på HusmanHagberg Enskede som utsågs till Årets säljkoordinator 2020.

Robinzon är expert på att skapa mervärde för sitt kontor – och delar nu med sig av sina bästa tips.

Robinzon Svanell

Vad gör en säljkoordinator?

- Man är en stöttepelare för både mäklare och kunder genom att se till att kontoren fungerar och att allt finns där det ska.

Hur arbetar du för att vara en vinnande säljkoordinator?

- Jag försöker alltid göra det lilla extra och oväntade, och se händelserna i förväg. På så sätt kan jag hjälpa mäklarna med sånt som de ännu inte är medvetna om att de behöver hjälp med.

- Sen är det ju också en fördel att jobba i en kedja där det redan finns rutiner som man kan utgå ifrån, och det finns alltid någon man kan rådfråga om det behövs. Medarbetarna känns genuina och hjälpsamma, och överlag är det är en väldigt familjär stämning i kedjan.

Vilka är dina bästa tips för att skapa mervärde för kontoret?

    Vill du också bli en del av framgången hos HusmanHagberg? Kontakta vår rekryteringschef Christian Hjort, mail: christian.hjort@husmanhagberg.se eller tel: 070-536 02 88

    Glöm inte att följa oss på Instagram och Facebook.