Vi söker en stark Säljkoordinator/administratör

HusmanHagberg är en framåtsträvande och modern fastighetsmäklarkedja som bedrivit verksamhet i Sverige sedan 1997 och i Ängelholm sedan 2011. Vi växer på alla bredder runt om i Sverige, så också lokalt i Ängelholm. För att fortsätta vår framgång behöver vi i Ängelholm stärka vår personalstyrka med en säljkoordinator. Idag består vårt kontor i Ängelholm av fyra fastighetsmäklare samt 1 praktikant.

Med dess höga tempo och nyckfulla vardag som fastighetsmäklarbranschen innebär söker vi en fast och stadig hand på kontoret som ska hjälpa våra fastighetsmäklare att nå nya höjder. Vi söker en engagerad människoälskande säljare med fokus på service och viljan att hjälpa människor att "hitta hem".

Vi ser vår nya kollega som en glad och inspirerande människa med glimten i ögat och som gillar utmaningar och bygga långsiktiga kundrelationer. Dessutom ÄLSKAR du att prestera. Inte minst för din arbetsgivare, men också och kanske främst, för din egen självbevarelsedrift. Du är trygg i dig själv och litar på din egen förmåga att lösa problem. Personen vi söker måste kunna arbeta självständigt, vara stresstålig med en förståelse att "dagen blir sällan som man först planerade den".

Arbetsuppgifterna består till stor del av kundrelationsbyggande utgående samtal med både nya och gamla kunder, samarbetspartners samt företag. Personen vi söker kommer vara vår "röst" utåt och telefonen kommer vara din bäste vän. Detta kombinerat med varierande administrativa arbetsuppgifter för att hjälpa och underlätta mäklarnas tidsmässigt tuffa vardag.

Rent tidsmässigt kommer arbetsuppgiterna fördelas 50% administration och 50% sälj. Då vår verksamhet bygger på försäljning där våra fastighetsmäklare jobbar på ren provision kommer även denna tjänst till 50% baseras på provision.

Tjänsten kommer vara en 80% tjänst med en dag ledig i veckan. Dock finns ambitionen att utöka denna tjänst till 100% i framtiden. Tjänsten kan tillsättas mer eller mindre omgående men för "rätt" person kan vi vänta.

Inga särskilda förkunskaper krävs men erfarenhet från sälj- och servicerelaterade yrken är ett plus. Du bör ha god datakunskap. Körkort är också ett plus men ej ett krav.

Är du kollegan vi söker?

Välkommen att skicka din ansökan med personligt brev och ditt CV till Linda Glimmenvall, franchisetagare, på linda.glimmenvall@husmanhagberg.se

Har du ev frågor får du självklart höra av dig på samma mejladress eller slå mig en signal på 0768-66 80 08.

Sista ansökningsdag 25 oktober 2015.